Allmänt konstig

Vaknade i vanlig ordning mitt i natten igen och kände mig konstig, lite molande värk i magen och kissnödig. Men det gick snabbt över och jag kunde somna om igen. Men ända sedan jag klev upp imorse så har jag haft värk och spänningar i huvudet, mått illa, kännt mig rastlös men samtidigt helt slut i kroppen. Skitnödig ovanligt många gånger också! Haha .. Jaja, nu har huvudvärken börjat avtagit lite grann i alla fall, så det kanske börjar ge sig. 

Skulle behövt åka ner till stan och lämna in lite papper på försäkringskassan också, men orken tillåter inte riktigt det.
Så nu vill bara att babe ska komma hem och kramas och pussa på mig. (Krasslig och ynklig flickvän här!)

Kommentarer
Postat av: Jenny Harmati

Sv: Hehe Förstår det! Det kommer... I många år framöver. ; ) Hoppas du mår bättre snart btw!

2011-12-07 @ 21:45:37
URL: http://takearideonthewildside.blogg.se/
Postat av: Anni

Tack för idag, finaste bästa ni :D <3

2011-12-07 @ 22:54:48
Postat av: Michaela

Tack detsamma, Anni! :) <3

2011-12-08 @ 08:23:22
URL: http://mchaelas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0