Älskade och saknade

Jahapp, då var julen över ones again. Känns väl lite halv surt eftersom man för engångskull längtade som sjutton till julafton och sen så försvinner den så otroligt snabbt. Min jul var helt lagom i alla fall. Ja, lagom är verkligen rätt ord. Lagomt mycket mat (kan ju alltid låtsas i alla fall!), lagomt med folk på själva julafton, lagomt med fika/julgodis/you-name-it, och lagomt mycket presenter. Helt lagom alltså! Något som blev nytt för iår (har inget minne av att vi har gjort det tidigare i alla fall) var att vi tog en promenad upp till våran familjegrav och tände ett ljus för dom som fattades oss, vilket jag tycker borde bli en tradition, för det kändes väldigt bra och det kändes samtidigt som att våra avlidna också vart delaktiga på något sätt. Hur som .. Nu ska jag gå och lägga mig för imorgon ska vi gå upp tidigt för ännu ett MVC-besök. Hoppas på att det blir det sista!

Världens finaste morfar och bästa vän.
Min vackra mormor, som jag dessvärre aldrig hann träffa innan hon gick bort.
Saknad morfar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0