Galet kallt!

Har varit till skolan idag och skrivit på papper och valt kurser tills nästa år, samt fått lite mer klarhet i vad jag har för uppgifter att göra i vissa kurser. Och jag kan ju säga att jag trodde att mina fötter skulle frysa fast i marken och gå av vid fotknölarna när jag väntade på bussen, Fy fan vad det är kallt ute nu! Men jag ska inte klaga, för jag har längtat efter den riktiga vintern och snön nu när det ändå är december. Fast jag kan ju erkänna att jag hade glömt bort kylan, eller bara förträngt det .. 
Nu ska jag gå och kolla vad vi har för något i frysen så jag kan fixa lite käk tills David kommer hem. Jaa, jag kan bara jag vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0