Nyår!

Nu är det officiellt nyårsafton och det är helt obegripligt vad det här året har gått fort!?
Känns nästan som att vi skulle ha tappat några månader, men det låter ju ganska orimligt.
Har inte direkt tyckt att nyår varit något speciellt tidigare mer än att man firar med god mat och lite bubbel-dricka, men i år ser jag faktiskt fram emot det lite mer. Det känns verkligen som ett tillfälle att lämna det gångna året bakom säg och starta om och blicka framåt. Och nog fan kommer det bli förändringar det kommande året i alla fall, vi ska ju få barn! Det känns fortfarande overkligt, det är NIO dagar kvar till beräknat nedsläpp, NIO DAGAR! Det känns som att det nyss var runt 147 dagar kvar, och man tyckte att det gick otroligt segt. 

Så nu ska jag gå och lägga mig snart så vi kan sätta igång att fira sen. 
Jag har till och med hittat något snyggt att ha på mig i morgon som jag samtidigt känner mig bekväm i, + accecoarer till! Så nu är jag "fit for fight"! .. eller något i den stilen.

Kommentarer
Postat av: Jenny Harmati

Gott nytt tjejen! Nytt år, nya möjligheter & nya äventyr. Sounds good right!? : )

2012-01-01 @ 09:38:34
URL: http://takearideonthewildside.blogg.se/
Postat av: Michaela

Sounds awesome! :D

Gott nytt år på dig med, och lill knodden!

2012-01-01 @ 16:59:23
URL: http://mchaelas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0