Saknar att gå i skolan ..

Det är så tråkigt att bara vara hemma och inte göra någonting. Även fast jag har skoluppgifter att göra så är det mycket lättare att göra dom i skolan än att sitta hemma i soffan och försöka få ner något på papperet. Visserligen så blir uppgifterna klara i tid men det tar bara lite längre tid .. Tror att det sociala umgänget hjälper en hel del på den fronten också, man blir liksom lite mer pigg utav att umgås med människor än att sitta själv. Missförstå mig rätt nu, jag är helt in love i våran nya bostad, det är bara de att jag är en väldigt social person och David har praktik varje dag från 07:00 - 16:00 och sen går dom flesta i min umgängeskrets i skolan så då blir det helt enkelt så att jag får sitta hemma.
Det är tur att jag har Misse! Då har jag lite sällskap i alla fall. ;)

Kommentarer
Postat av: Frida

& du är duktig som kämpar på! =)

2011-12-19 @ 19:53:18
URL: http://fridaegustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0