Snart klart!

Nu har vi flyttat in i lägenheten! 
Det mesta är faktiskt redan klart, det är bara några hyllor som ska upp och sen införskaffa några blommor så blir det kanon. Vi är verkligen jättenöjda både jag och David, med vårat nya hem! 
Dessutom är alla bebis-grejer köpta och spjälsängen ihopskruvad och på sin plats, så nu kan han få komma ut om han vill. 

Nu ska jag äta frukost så jag kan göra mig ordning för idag får jag främande av min bästa vän Emelie. Sen blir det en vända ner på stan och MVC-besök. 
Tänkte även försöka ta lite kort på hur lägenheten och lägga upp dom, men det får också bli senare. 
Nu jäklar ska jag försöka komma igång och bli bättre på att uppdatera iallafall. 

Hehe, wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0