Ny blogg!

Nu är det här min nya blogg, eftersom jag glömde bort det nya lösenordet till min tidigare!
Så jag får börja om på den här men det ska väl gå vägen det med. Och den har även ett mycket enklare namn om du/ni frågar mig!

Väldigt synd på den fina designen som Michaela Strömgren hade gjort åt mig, men får försöka lösa det på något sätt.
Imorgon tänkte jag försöka mig på att skriva ett inlägg om hur min vardag kommer att se ut framöver eftersom jag inte längre kan gå i skolan. Men som sagt, det får bli imorgon för nu är jag alldeles för irriterad och trött för att skriva något längre inlägg. Så jag ska lägga mig i sängen och kolla på Desperate Housewives tills jag somnar och önska att det är snö på marken imorgon när jag vaknar.
Dock är nog det sist nämnda för mycket att hoppas på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0