Neo Update!

Sitter och dricker mitt morgonkaffe medans Neo ligger och sover i sin vagn bredvid mig.
Han växer så det knakar och utvecklas jättesnabbt tycker jag. 

- Han "pratar" (jollrar) med Spöket Laban - figurerna i sitt babygym när han ligger där. 
- Han suger på tummen ibland. När han väl hittar på tummen. 
- Han flinar i stort sätt jämt när man pratar med honom. 
- Han är kittlig under hakan, på halsen och under armarna. Han skrattar även när man byter kläder på honom och ska dra bodyn/tröjan över huvudet.
- Så länge han får "vara med" så är han nöjd. T.ex. Om jag hänger tvätt, tömmer diskmaskinen eller lagar mat, så ligger han i vagnen bredvid och jollrar och kollar på mig. 
- Han är otroligt envis!
- Han tycker om att hålla i saker och kolla och bita på dom.
Det var lite nya saker om min lilla skrot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0