Neo Sixten Carlsson

Vår efterlängtade lilla pojke valde att anlända den 12/1-12, klockan 20:47 och han var 51cm lång och vägde 3320g. 
Han är verkligen det finaste både jag och David har sett och vi kunde inte ha varit stoltare!

Både jag och David tjöt som aldrig förr när han kom upp på mitt bröst. Ja, t.o.m barnmorskorna började gråta, alla tre. 
Han är det bästa vi har gjort någonsin! 


Ska försöka svara på alla frågor så fort som möjligt och även skriva en förlossningsberättelse, men det lär nog dröja ett tag i alla fall, för just nu vill jag bara vara i vårat lilla lyckorus och mysa med David och våran lilla älskling.

Kommentarer
Postat av: Stina

Stort grattis!!! :)

2012-01-18 @ 11:55:43
Postat av: Amanda

Grattis Mickis & David!! :-)

2012-01-20 @ 22:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0