Utomlands!

Happ. Mycket som hänt på den senaste tiden faktiskt! Neo har fått en till tand, han vänder numera på sig helt själv, försöker även desperat att sätta sig upp men det är han fortfarande lite liten för.
Dessutom har jag tagit studenten, vilket var riktigt skoj även fast jag bara firade på själva studentdagen. Men vad gör det?! Den som kom på att man skulle fira studenten en hel vecka ville nog bara hitta ännu ett sätt att tjäna pengar på att ungdommar klarat av tre år (less or more) i gymnasiet. 
Hur som så fick jag en helt SJUK studentpresent utav mina föreldrar .. EN UTLANDSRESA! 
För mig som inte badar i pengar och dessutom bara varit utomlands en gång, så är det här helt sick! 
Så i vår åker jag och min familj utomlands och jag får välja resemål helt själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0