Duktig pojke

Idag så la jag Neo på mage på en filt på golvet för att träna hans nacke lite grann, så han kan hålla upp huvudet, men det klarade han utan problem. Sen helt plötsligt så rullar han över på sida och sen på rygg!? Han är jätteduktig min lill skrot. Vart helt till mig, haha! Tänk att man kan bli så lycklig för något som är helt oväsentligt för någon annan.
Tänkte också berätta att den närmaste tiden är full med roligheter.
  • Student Kick Off, 5 April.
  • Dop för Neo, i Maj (inget bestämt datum än).
  • Kryssning med Davids mamma + familj, 2-3 Juni.
Sen är det STUDENTEN!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Får jag vara med på dopet? :D

2012-04-01 @ 21:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0