A little update

Har inte bloggat på välidgt lång tid nu, men jag har troligtvis haft mycket bättre saker för mig. 
Hur som haver så har det hänt en hel del ..
- Neo har fått TVÅ st tänder.
- Han skrattar allt mer.
- Han tycker väldigt mycket om att man sjunger och dansar för honom.
- Han tycker att figurerna i hans babygym börjar bli intressanta igen.
- Han tycker det är roligt att kolla i spegeln.
- Neo tycker också det är väldigt roligt att "hoppa", dvs när man håller honom armarna och hoppar med honom upp och ner.
Det är lite nytt om min lilla pojk. Dessutom så ska han döpas nästa vecka. Så det kommer troligtvis upp bilder ifrån dopet här. Om jag känner att jag vill dela med mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0