Nytt soffbord och en trött liten son.

Neo sover och David är och köper ett nytt soffbord åt oss. Så jag sitter här helt själv och klickar runt lite på internet. 
Imorgon har vi tid på BVC och ska kolla hur mycket min pojk väger numera och hur lång han har blivit. 
Skulle ha träffat prästen idag som ska hålla i Neos dop på lördag, men det var ingen präst där när vi kom. Haha! Undrar om det var han eller jag som tog fel på dag, ska i vilket fall ringa och kolla imorgon. Jag kan nästan garantera att det var jag som inte hade någon koll! 

Och när vi kom hem idag så möttes vi i trapphuset utav kvinnan som bor under oss som berättade att hon har sagt upp sin lägenhet och undrade om vi ville byta?! Den är lika stor som våran nuvarande bostad, fast på bottenvåningen och med uteplats, vilket låter otroligt lockade. Så vi får väl se! 
Gullig var hon i alla fall som erbjöd oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0