Long time no see

Nu var det förbannat lång tid sedan jag la upp något här, så det är dax att göra ett nytt försök. Kan inte lova att det kommer hålla dock!
Kan ju börja med att berätta att min livssituation ser helt annorlunda mot sist jag skrev. Jag och David har gått isär, jag är ensamstående med Neo, det är absolut inte så hemskt som det låter, absolut inte! Dessutom är jag inte ensam, jag har träffat världens finaste människa och är så otroligt lycklig. Alexander heter han och har också en son.
Har även träffat en helt fantastisk tjej som heter Nikolina som numera är min bästa vän! En kopia av min lite mer sjuka sida, The best kind of fucked up!
Livet flyter på finare än någonsin.
Tacksam är rätt beskrivning, tacksam som fan (om man får säga så?)!

Keep in touch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0