Man cold

En heldag med snoriga ungar idag!
Jag och Neo åkte och umgicks med Alex och Alvin idag eftersom Neo och Alvin ändå har samma bacillusker eftersom dom smittat varandra, efter att vi bott hos dom i en vecka i stort sett.
Goa ungar som håller igång och har humöret uppe trotts hög feber och snor på överläppen. Helt otroligt! Själv får jag en så kallad "Man cold" så fort jag blir det minsta sjuk, blir ynklig och vill helst att mamma ska pyssla om mig.
När jag åkte på magsjuka innan jul här så satt jag på muggen med en hink i knäet, spydde och pissade med röven samtidigt som jag grät och ropade efter mamma. Fast hon bor 1,5 mil utanför staden och garanterat inte hörde mig! Haha! Så dom små liven är riktiga vikingar när det gäller baciller och allt som hör till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0