Otroligt

Människor är förbannat duktiga på att göra en höna av en fjäder eller t.o.m en gris av en fjäder, hur nu ens det är möjligt vet jag inte men vissa personer tycks lyckas även med det. Ingen merit direkt om du frågar mig. Hur som helst så verkar dom flesta vara rätt nyfikna på situationen mellan mig och David och vara ganska duktiga på att prata om det också, vart Neo bor och inte bor, vem som har honom mest, vem som är en "dålig" förälder och vem som är ett "helgon", vem som gör vad and so on .. Det jag vill få sagt med detta är att ingen har något med våran livssituation att göra på det planet förutom vi, våran familj och dom som vi själva tycker har något med det att göra.
Så något mer "skvaller" än så blir det inte.
Puss!

Fin dag idag by the way.


Kommentarer
Postat av: Nikolina

Men dööööö snygg är du :)
www.ankpung.se

Svar: Ska du säga, Stjärtis! ;)
mchaelas.blogg.se

2013-02-28 @ 13:20:26
URL: http://ankpung.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0