Not much

Det var ett tag sen jag skrev något här nu men har haft fullt upp med magsjuka, förkylningar osv. Men förhoppningsvis får vi vara bacillfria ett tag framöver nu.

Igår kom granntanten som bor ovanför oss och knackade på (som jag för övrigt inte känner!). Hon hade med sig en present till Neo som hon hade varit och köpt på Polarn O Pyret. Jättegulligt! Men vart väldigt chockad för har bara pratat med henne två gånger och då har hon varit ner och klagat på att jag haft en radio på under nätterna. Jag som inte ens äger en radio!?

Annars har vi bara en slappdag hemma idag. Kollar på Pettson & Findus, myser och äter blodpudding till lunch. Neos nya favorit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0